عاشق شدی

عاشق شدی

وقـت خريدن لباسهـاے زمستونـے دقــت کن

لباسهايـے بخـــر بـــا جيبـــ هاے بزرگــ

بـہ انــدازه ےِ دو تـــا دســـت  

خــدا را چــہ ديـــدے  

شــايـد

هميــن

زمستـــان

عــــــــــاشق شــــــدے
...

مطلب ارسالی ازmostafamoghaddam



نظرات شما عزیزان:

coolboy
ساعت14:13---1 بهمن 1390
سلام...

وب جالب داري اگه خواستي منو با نام قاطي پاطي بلينك بعد خبرم كن شمارو بلينكم ....
پاسخ: سلام پوریا جان ، ممنون که سر زدی ! باشه حتما ، اگه تو منو توی وبلاگت فگقرار بدی خود به خود وبلاگت تو وبم قرار میگیره !


محمد(سامان)
ساعت19:39---28 دی 1390
بدم نمیومد تو همین زمستون عاشق بشم ولی دیگه نمیخوام

اصلا دیگه نمیخوام عاشق بشم
پاسخ:ممنون سامان که سر زدی ، ولی گاهی اوقات لازمه که مزه عشق رو بچشی ولی در صورتی که عشق دو طرفه باشه نه یک طرفه ...


مینا
ساعت22:02---25 دی 1390
سلام عزیزم من تو رو لینک کردم لطفا تو هم منو لینک کن خسته نباشی وب جالبی داریپاسخ:ممنون مینا جون که سر زدی ، حتما عزیزم

mina
ساعت21:51---25 دی 1390
یا تو زیباتر شدی یا چشام بارونیه .. این قفس بازه ولی قلب من زندونیه

من پشیمون می‌کنم جاده رو از رفتنت .. تو نباشی می‌پره عطرتم از پیرهنت



میخوام آروم شم تو نمیذاری .. هر دو بی رحمن عشق و بیزاری

همه دنیامو زیر و رو کردم .. تو رو شاید دیر آرزو کردم



پاسخ:ممنون مینا جون که سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 9 دی 1390برچسب:, ] [ 23:59 ] [ ] [ ]